Contact en klachten

Afleveren Producten: worden merendeels door ons zelf afgeleverd of via Vinologix en DPD verstuurd. Of kunnen soms opgehaald worden bij enkele van onze klanten met een winkel, keuze te maken bij een online bestelling via het bestelformulier. Ook ophalen bij onze loods is mogelijk, echter alleen op afspraak. 

Retourzenden kan binnen 14 dagen na ontvangst zonder reden opgave. Wij horen uiteraard graag wat de reden is, maar u hoeft dit niet door te geven. Bel eventueel voor informatie ons mobiele nummer 0651222009 of schrijf een email naar:  info@pura-passione.nl 

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of
dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U
kunt mailen naar: info@pura-passione.nl 

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.


Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling
bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan
bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

 

Ed Baten Gastronoom Sommelier

Behaald diploma's

  • SWEN 1, 2, 3 (diploma's 3 niveau's, Stichting Wijn Examens Nederland)
  • Nederlandse opleiding sommelier aan de Academie voor Gastronomie
  • Italiaanse sommelier opleiding van AIS

Correspondentie adres: Ploegveld 47   5261 GD Vught

KvK nummer: 17120548

BTW nummer: NL001140495B61

 

 

Vernieuwen
© 2008 - 2022 webwinkel Pura Passione en Bio-wijn.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel